Reklama
 
Blog | Jan Géryk

Víc už tam nenacpou

Dodíval jsem se na reklamní blok. V poslední době platí, že pokud se chceme rozhodovat pro koupi nějakého výrobku, tak není důležitý název, ale spíše čísla, které jej doprovází. A navíc v módě už není jen 2v1. Teď už výrobci sahají po různých číslech. Jeden výrobce ale překonal všechny a nasadil laťku tak vysoko, že ji už nebude možné přeskočit. Nebo snad ano?

Začněme odspoda. Výrobky 2v1 jsou už notoricky známé. Slogany jako Twix- 2 tyčinky v jednom balení se nám za ty roky vžily do paměti. Pak tu máme speciální formu 2v1 a to formu 1+1 zdarma, kterou můžeme najít u nekonečné škály výrobků. Snad jen realitní kanceláře takovou výhodu  nenabízejí.

A jdeme o schod výš. 3 je magická číslice sama o sobě, ale když je v1…To zavání globalizací. Mám tu několik příkladů. Příklad 1- 3bit…čokoláda, krém a sušenka vcuclé do 1 tyčinky. Průkopníkem v oblasti 3v1není   potravinářský průmysl, nýbrž drogerie. Vzpomeňme Aquafresh či jiné zubní pasty, které se honosily skoro šlechtickým přídomkem 3v1. Ochrana proti zubnímu kazu, zabezpečení zdravých dásní a svěžího dechu.
A to vše v 1 tubě…Dokonalé!!!

V pomyslném žebříčku stoupáme k číslu 4. Toto číslo v obchodní branži moc oblíbené není a dokonce i výrobci tužkových bateríí (prodávaných zpravidla po 4) jej nepoužívají. A toho využil obchodník z největších. Německy mluvící kouzelník s náušnicí – Horst Fuchs. Ten nám předvedl revoluční a multifunkční Vital Center 4v1, který obsahoval dokonce i nanosítko. Úžasné a fantastické…řečeno slovníkem Horstovi věrné pomocnice Gabi Bergerové.

Mohl bych pokračovat dále a dále. To by ale zabralo hodně času stráveného psaním, a tak přejděme rovnou k vítězi. Ten se neobjevil na scéně hned, nýbrž se postupně vyvíjel a nastavoval laťku stále výš. Vyzkoušel si skoro všechny možnosti co do 1 dát.Nebojte se nejde o výrobce máku, který jej prodával postupně od 1 po 85 569 264 045 zrníček v jednom balení. Jde o známý pomocník pro domácnosti, které vlastní myčku nádobí. Hádáte správně..jde o Calgonit. Začal na 2v1 Calgonit Orange či Citronfresh. Dále pokračoval přes tablety, které zahrnovaly největší část jeho vývoje od 3v1 přes 4v1, 5v1 powerball až po..pozor!! Vše v jednom!!! Calgonit vše v jednom odstranil veškerou konkurenci a vyvstává několik otázek. Jaké slova chvály by použila Gabi Bergerová a ta důležitější otázka: Překoná jej někdo? Co myslíte?

Reklama

Vyhledávání

Tip: Vyhledávejte dle autora pomocí autor: autor:”Erik Tabery” další tip

Výsledky vyhledávání

Hledám o sto šest
Vyskytla se chyba, zkuste to znovu.
Reklama